دنیای موبایل و تکنولوژی کوچه گرد

موبایل و فناوری و تکنولوژی

دنیای موبایل و تکنولوژی کوچه گرد

موبایل و فناوری و تکنولوژی

عکس اس ام اس تبریک

عکس اس ام اسهای تبریک نوروز و سال جدید.دیگه برای تبریک عید اس ام اس تکراری نمی فرستین

عکس اس ام اس نوروز

دانلود با حجم 30 کیلو بایت

 

کلیپ عشق من کوروش صنعتی

کلیپ خیلی قشنگ عشق من از کوروش صنعتی

دانلود با حجم 1.3 مگابایت

برنامه تبدیل فایلهای ویدیویی به 3GP

شما با استفاده از این نرم افزار قادرید تا فایلهای ویدئویی و همچنین فایلهای دی وی دی خود را بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن ، به فایلهای قابل پخش در گوشی های موبایل خود تبدیل نمایید . با استفاده از ImTOO DVD to 3GP Converter 4.0 قادرید تا فایلهای ویدئویی خود را به فرمتهای 3GP ، AVI ،  MP4 ، MPEG1/2 ،  RM ،  DivX،  و حتی MP3 و Wav تبدیل نمایید .همچنین قادرید فایلهای  3GP موجود در گوشی های خود را نیز ، به فایلهای ویدئویی قابل پخش در کامپیوتر تبدیل کنید.

Download

گروه نرم افزاری SuperStar2005 | www.SuperStar2005.Mihanblog.comSerial: 4EEAE51C8EE6EC10C0D64C26-EE81-89A9-658E

حجم : ۳.۶۸ مگابایت

پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی در Nokia N77

نوکیا، گوشی N77 را از سری گوشی‌های مالتی‌مدیا (N سری) در نمایشگاه 3GSM بارسلون معرفی کرد.

به گزارش بخش خبر تراشه از فناوران، نوکیا برای ارتقای کارایی گوشی‌های سری N، امکان پخش برنامه‌های تلویزیونی را به طور زنده روی N77 فراهم کرده است.

با اضافه شدن دستگاه DVB-H به گوشی‌های سری N نوکیا، اپراتورهای تلفن‌همراه، گزینه‌های بیش‌تری برای جذب مشترکان پیدا می‌کنند زیرا می‌توانند پلات‌فورم تلویزیون موبایل را روی گوشی‌ها توسعه دهند.

N77 نوکیا یک تلویزیون خانگی را به کاربران ارایه می‌دهد. که دارای دکمه‌های اختصاصی TV برای برقراری دسترسی مستقیم به برنامه‌های تلویزیونی از طریق تکنولوژی DVB-H است.

حتی شما می‌توانید روی گوشی خود Reminder بگذارید تا در زمان شروع پخش یک برنامه، شما را آگاه کند و همچنین آخرین کانالی که شما مشاهده کرده‌اید را پس از روشن‌کردن مجدد، نمایش دهد.

با استفاده از برنامه Program Guide در نرم‌افزار TV، کاربران می‌توانند اطلاعات برنامه‌های تلویزیونی را تا 7 روز آینده مشاهده کنند.

N77 نوکیا به علت داشتن حافظه 2 گیگابایتی و بلندگوهای استریو به سیستم پخش موسیقی قوی مجهز است که قابلیت ذخیره‌سازی 1500 آهنگ را به کاربر می‌دهد. این گوشی همچنین از فایل‌های WMA, MP3 و AAC نیز پشتیبانی می‌کند.

 از دیگر امکانات N77 می‌توان به دوربین 2 مگاپیکسلی و پشتیانی از شبکه 3 بانده 3G/EDGE/GSM اشاره کرد. N77 نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل (S60 3RD) Symbian بوده و در سه ماهه دوم سال 2007 با قیمت 370 دلار به بازار عرضه می‌شود.

 

معرفی و بررسی کامل گوشی p990سونی اریکسون

معرفی و بررسی کامل گوشی p990سونی اریکسون

با دانلود فایل زیر بررسی و آموزش لحظه به لحظه ی گوشی p990سونی اریکسون را ببینید.تمام قسمتها فارسی و همراه با عکس است

p990i

دانلود با حجم 2.5 مگابایت

توجه:برای دیدن فایل به برنامه ی Microsoft word نیاز دارید