دنیای موبایل و تکنولوژی کوچه گرد

موبایل و فناوری و تکنولوژی

دنیای موبایل و تکنولوژی کوچه گرد

موبایل و فناوری و تکنولوژی

می دونی چرا معرفت ها کم شده؟ چون همش تو وجود تو جمع شده!

دل تو اولین روز بهار... دل من آخرین جمعه سال... و چه دورند و چه نزدیک به هم!

ماه من پرده ازآن چهره زیبا بردار / تا فلک لاف نیاید که چه ماهی دارد

انگار پای ثانیه ها لنگ می شه / وقتی دلی برای دلی تنگ می شه

قصه ی عشق من و تو به قشنگی خیاله
من و تو ماهی و آبیم که جداییمون محاله

اگه خرابی، خرابتم
اگه مستی، شرابتم
اگه هستی، کنارتم
اگه نیستی، به یادتم

دل هیج کس نمی سوزد برای حال غمناکم
مگر سوزد همان شمعی که می سوزد سرخاکم

برای دل من، من از تو آن می طلبم
وز گمشده ی خویش نشان می طلبم
سر هر مصرع را بردار و بخوان
هر چه شد من از تو آن می طلبم!

تا کى دل خسته زنگ باید بخورد
هى تهمت نام ننگ باید بخورد
عاشق بشویم هر چه بادابادا
گاهى سر ما به سنگ باید بخورد

قسم به Love پاکم
زعشق You هلاکم
اى گل ریشه ریشه
I Love You همیشه

یکی می پرسد: "اندوه تو چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟" برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست!

گاهی وقتا زندگی تمام حواسشو جمع می کنه تا ببینه تو چی دوست داری تا درست همون ازت بگیره! کاش نفهمه من چقدر دوستت دارم!
فارسی: دوستت دارم
انگلیسى: آى لاویو
ایتالیایی: تیامو
هندی: هومکوتومسه بیارهه.
اسپانیایی: تیکی یورد
آلمانی: ایش لیبه دیش
عربی: احبک
به چینی: ووای نی
ترکی: سنی سویورم
کردی: خوشم ده وی
دیگه به چه زبونی بگم دوستت دارم؟

ما عاشق فهم و ادب و معرفتیم
ما خاک قدوم هر چه زیبا صفتیم
از زشتى کردار دگر خسته شدیم
محتاج دو پیمانه مى معرفتیم

می دونی چرا معرفت ها کم شده؟ چون همش تو وجود تو جمع شده!

گاهی وقتها از نردبان بالا می روی تا دستان خدا را بگیری
غافل از اینکه خدا پایین ایستاده و نردبان را محکم گرفته که تو نیفتی.

اگه این روزا حس کردی توی قلبت بجای صدای "تاپ تاپ" صدای اره و تیشه میاد نترس! مریض نشدی... "من دارم توی دلت واسه خودم یک کلبه می سازم"

ooooooo<>ooooooo
این ساعت مچی منه. ولی زمانی رو نشون نمی ده. عقربه هاشو مخصوصا در آوردم تا متوجه نشم که چند وقته که ازت دورم.

نظرات 2 + ارسال نظر
صفر دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 17:18 http://sefr.ir

سلام دوست عزیز
با توجه به این که وبلاگ شما در زمینه موبایل است ،کد نمایش گوشی های موبایل روز ایران و جهان به همراه مشخصات فنی و تصویر و جستجوی کامل همگی به صورت رایگان در سایت شما در آدرس http://abctools.ir/Mobile/Gadget.aspx
قرار دارد و شما با کدی که در این صفحه دریافت میکنید و با قرار دادن آن در سایت و وبلاگ خود میتوانید بازدیدکنندگان فراوانی را به سایت و وبلاگ خود دعوت کنید و آنها را برای همیشه برای خود نگاه دارید.
نمونه ای از این ابزار در سایت abctools.blogfa.com قرار دارد
به هواداران موبایل و تلفن همراه توصیه میگردد حتما از این ابزار در وبلاگ و سایت خود استفاده نمایند.
در صورت مشکل در نصب میتوانید با پشتیبانی سایت صفر – abctools.ir و یا ایمیل info[at]abcIdea[dot]ir تماس بگیرید

موفق و پیروز باشید

سایه ی خیال سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:23 http://www.zendegi123.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی دارید و البته مفید
وقت کردید به کلبهی محقر ما هم سری بزنید
نظرتونم راجه به تبادل لینک بگید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد