دنیای موبایل و تکنولوژی کوچه گرد

موبایل و فناوری و تکنولوژی

دنیای موبایل و تکنولوژی کوچه گرد

موبایل و فناوری و تکنولوژی

همیشه نگاهی را باور کن که وقتی از اون دور شدی در انتظار باشه 138

امروز بهترین ساعتم رو شکستم... چون لحظه های بی تو بودن را به رُخم می کشید.
من از ساعت متنفرم، که جای خالی تو را به رخ دلتنگی هایم می کشد!

از بچگی بهم یاد دادند که هر ساعت 60 دقیقه است و هر دقیقه 60 ثانیه...
ولی کسی نگفت که هر ثانیه بدون تو 100 ساله.

هر وقت تو زندگی رسیدی به جایی که یه در بزرگ با یه قفل گنده داره اصلا نترس!
چون اگه قرار بود باز نشه به جای در، دیوار می ذاشتن.


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
999
1000
5000
9999
10000
99999
100000
999999999
9999999999999999999999
تا کی می خوای بشماری؟ بیشتر از اینا دوستت دارم!

هزار گل تقدیم به آینه شکسته ای که لبخند تو را هزار بار تکرار می کند.

تق، تق، تق، کیه؟
...
من گدای دوره گردم... اومدم دورت بگردم.


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟¿؟؟؟؟؟؟
ایناهمه تو رو دوست دارن، اونی که غش کرده منم!

یه دنیا فدای هر چی دل مهربونه، یه دل فدای اونی که اینSMS رو می خونه...

باغبان در را نبند من فرد گلچین نیستم، من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم.

همیشه نگاهی را باور کن که وقتی از اون دور شدی در انتظار باشه.


ΩΘΞΨΓΔΦΛΣΔ
به یک زبان باستانی نوشتم دوستت دارم
فکرشو بکن... از اون قدیما دوستت داشتم!


2 تا گل نام ببر که با "خ" شروع بشه.
...
...
درسته! خودم و خودت!

....\/\/
(='o'=)
_._-
.(")(")
من پیشی ملوسم، اومدم تورو ببوسم!

چیه؟ فکرکردیSMS جدیده؟ یا فکرکردی کارت دارم؟ نه بابا! خواستم بگم دوستت دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد