دنیای موبایل و تکنولوژی کوچه گرد

موبایل و فناوری و تکنولوژی

دنیای موبایل و تکنولوژی کوچه گرد

موبایل و فناوری و تکنولوژی

هنوز در پی جراح زبردستی می گردم که سر نوشت مرا با تو پیوند بزند

عشق رو نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد
ولی میشه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد

نمی دانم چرا این گونه است؟
وقتی نگاه عاشق کسی به توست
میبینى اما، دلت بسته به مهر دیگرىاست
بی اعتنا می گذرى و
عاشقانه به کسى می نگرى...
که دلش پیش تو نیست؟!!

فرستنده: من
دلیل: محبت
هدف: خوشنودیت
نتیجه: 9 تومان ضرر فقط به خاطر تو

اتل متل ستاره ؛
گلم دوستم نداره ؛
نه اس ام اس ؛ نه یک زنگ
دلم براش شده تنگ

اگه گفتم عاشقتم ؛ اگه گفتم دیونتم
اگه گفتم فقط تو رو می خوام
.
.
.
داشتم خواب براد پیت و می دیدم
توهم نزنی!!!

میخواستم برات بمیرم
اما خودت که می دونی پهلوانان هرگز نمی میرند !

هنوز در پی جراح زبردستی می گردم
که سر نوشت مرا با تو پیوند بزند !

می دونم هرجا که باشی
دل تو اهل همین جاست
واسهء من و تو اینجا
اول و آخر دنیاست

امیدوارم پماد سوختگی همرات داشته باشی
چون یک بوس داغ برات فرستادم

مثل بارون با صفایی ؛مثل برف سفید و ماهی
چه بخواهی چه نخواهی تو عزیز دل مایی

این همه رنجی که دنیا بر سر ما میکند
غیر ما هر کس که باشد ترک دنیا میکند

شاید زندگی آن جشنی نباشد
که ما آرزویش را داشتیم
اما حال که به آن دعوت شده ایم
بگذار تا میتوانیم زیبا برقصیم...

همه دنیا رو نامردا گرفتن
وفا رو از شما مردا گرفتن
خبر اومد که مجنون و پریشب
با سه تا لیلی گرفتن


جواب قبلی
       
همه دنیا رو نامردا گرفتن؟
نه لیلی جان وفا از ما گرفتن !
به مجنون گفت خواهم از تو اینها:
یکی خونه، یکی ماشین، یه ویلا !!!
بگفتا از کجا آرم چنین را ؟
بگفتش من چه دانم، جیب بابا !
دریغ از جیب بابا چون نباشد ...
گناهش گردن مجنون نباشد
از آن پس رفت هی دنبال لیلی
یه لیلی و دو لیلی و سه لیلی ...