دنیای موبایل و تکنولوژی کوچه گرد

موبایل و فناوری و تکنولوژی

دنیای موبایل و تکنولوژی کوچه گرد

موبایل و فناوری و تکنولوژی

گدا چیست ؟ موجودی است زنده که موبایل دارد ولی اس ام اس نمیدهد !

هر کس در زمان فراوانی ۷ اس ام اس برای ما ارسال کند در زمان قحطی ۱۴ اس ام اس به او می دهیم

ای همه دار و ندارم / ای تو ماه شب تارم / جز تو من کسی ندارم / که سر کارش بذارم 


شب بهت اس ام اس دادم که بگم : دنیام تاریکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسمونی که اندازه نداره  

به نام خدایی که هستی را با مرگ ، دوستی رابی رنگ ، زندگی را با رنگ ،‌عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ ، شاپرک را صد رنگ ...و من را دلتنگ دوستان آفرید  

گدا چیست ؟ موجودی است زنده که موبایل دارد ولی اس ام اس نمیدهد 

به غضنفر میگن سخت ترین کاری که تا به الان انجام دادی چیه....میگه نمک در نمکدان ریختن...می پرسن چرا؟...میگه چون سوراخ هاش خیلی کوچیک بود  

خبر چون سیل دنیا را گرفته / که دارا رفته سارا را گرفته / خودم را دار خواهم زد یقینا / دلم تصمیم کبرى راگرفته! 

با افشای راز ذخیره گندم توسط یوزارسیف، ساکنان شهر حیف نون اینا(!) میوه شب عید خود را با درخت انبار کردند! 

بوش گفت: تبحر جا خالی دادن به لنگه کفش را مدیون همسرم هستم! 

سازمان هواشناسی اعلام کرد: اوه اوه اوه! چقد هوا سرد شده!