دنیای موبایل و تکنولوژی کوچه گرد

موبایل و فناوری و تکنولوژی

دنیای موبایل و تکنولوژی کوچه گرد

موبایل و فناوری و تکنولوژی

بررسی کامل سونی اریکسون K800i


سونی اریکسون K800 جزو گوشی هایی است که خیلی ها مشتاق و بی صبرانه منتظر خرید آن هستند.این گوشی به عنوان یک دوربین Cyber-shot عرضه شده است.یکی از خصیصه های فوق العاده آن دوربین 2/3 مگاپیکسلی اش است.البته این نیست که دوربینی از این بهتر وجود ندارد.بلکه می توان گفت که K800 یک گوشی بسیار عالی نیز هست.

نقاط قوت:
-دوربین 2/3 مگاپیکسلی Cyber-shot™ به همراه فوکوس اتوماتیک     
-فلاش Xenon-  اسلات کارت حافظه   -پشتیبانی 3G و تماس ویدیویی
Mp3 Player- عالی  -  رادیو FM همراه با RDS   -   پورت مادون قرمز -  پشتیبانی بلوتوث (A2DP)
-پشتیبانی Multi-tasking

 نقاط ضعف:
-ابعاد نسبتاً بزرگ  - طراحی نامناسب صفحه کلید  -  فقدان پشتیبانی EDGE و Wi-Fi
-ضبط کننده قدیمی ویدیویی تنها با درجه وضوح QCIF 176×144 پیکسل
-کارت حافظه Stick MicroM2 که جدید و ناشناخته است

سونی اریکسون بیشتر بر کارآیی گوشی های خود تکیه دارد و اندازه آنها خیلی هم مهم نیست.K800 یک دوربین است و گوشی های این که به آنها لقب دوربین داده می شود، گوشی هایی هستند که دارای دوربین دیجیتالی می باشند.این گوشی با دو ورژن تولید شده است،یکی مدل K800 و K790. تفاوت بین این دو مدل این است کهK800ارائه دهنده پشتیبانی 3G UMTS و دوربین VGA برای مکالمه ویدویی است.اما پشتیبانی EDGE ندارد.در حالیکه K970 پشتیبانی EDGE دارد.K800 ابعادی معادل 22×47×105 میلی متر و وزنی معادل 115 گرم دارد.قابل ذکر است که ابعاد مدل K750 برابر با 5/20×46×100 میلی متر و وزنش 99 گرم است.این گوشی در دو رنگ مشکی و قهوه ای موجود می باشد.در قسمت بالای گوشی دو عنصر نقره ای که کلید نرم هستند تعبیه شده است و منفذه اسپیکر در بین این دو واقع شده است.یک دوربین VGA برای تماس های ویدیویی در سمت راست این اسپیکر قرار دارد. البته K790 فاقد این دوربین می باشد.صفحه نمایشTFT،QVGA این گوشی بوسیله یک فریم آینه ای احاطه شده است.زمانی که صفحه نمایش خاموش است،تمام سطح آن یکنواخت است و اثر انگشت روی آن باقی می ماند و دائماً نیاز به تمیز کردن دارد. دیگر قسمت های گوشی این مشکل را ندارد.در قسمت چپ گوشی، اسلات کارت حافظه Stick Micro M2 که بوسیله یک درپوش پلاستیکی محافظت می شود، قرار گرفته است.یکی از مزیت های این اسلات کارت این است که بدون جابجا کردن باتری یا خاموش کردن گوشی،قابل جابجایی است.کارت M2 یکی از انواع جدید کارت حافظه است که در سپتامبر 2005 بوسیله سونی ارائه شد و در بازار به ندرت یافت می شود.این نوع کارت حافظه به دلیل اندازه کوچکش (15×5/12 میلی متر) منحصر به گوشی های موبایل است که سازگار با کارت های حافظه Stick Pro است و می توان آن را در منفذه حافظه Stick Pro در یک نت بوک یا یک ریدر کارت PCقرار داد.این گوشی همچنین از سیستمهای Bluetooth2.0,Infrared وUSB2.0پشتیبانی می کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:48 http://www.muchmoney2006.blogsky.com

دوست عزیزم ، سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

ناهید جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:52

خیلی عالیست ولی کاش صفحه بزرگتر بود و اطلاعات قابل فهم تر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد